איך לעזור ללקוח שלי להחליט

"לא יודע, אני צריך לחשוב על זה" הוא אומר, הלקוח שלנו. ואנחנו עומדים מולו ורוצים לצעוק לעברו: "זה כל כך ברור. פשוט תקבל החלטה", שזה בדיוק מה שהוא לא צריך שיגידו לו.

השאלה היא מה כן כדאי לומר, כדי שיחליט בקלות?

או חברה שלנו, שמתלבטת ומתייעצת איתנו ולא משתכנעת. מה אפשר לומר כדי לעזור לה? משהו הקשור לאופן החשיבה, לדרך בה היא בוחרת או מחליטה, ולאו דווקא בקשר לתוכן ההחלטה.

ואפילו דייט שיצאנו אליו, והצד השני מסתכל עלינו ולא יודע מה לעשות. איך אפשר לתת לו את הדחיפה הקטנה והלא מורגשת לכיוון הנכון?

לפעמים אנחנו מקבלים החלטה בקלות, ולפעמים מתקשים ושמחים לקצת עזרה. מעבר להתמודדות שלנו עם ההחלטה, פעמים רבות אנחנו רוצים לעזור לאחר להחליט. להציג עבורו את המצב או את הדילמה באופן כזה, שיהיה לו קל לבחור, להחליט.

ואם אנחנו מצליחים לעזור לאחר, נצליח גם לעזור לעצמנו. גם היכולת שלנו לבחור ולהחליט תשתפר משמעותית.

בזה בדיוק עוסקת ההרצאה.

וגם:

  • מה זאת החלטה נכונה? והאם חשוב להגיע אליה?

  • למה אנשים לא מקבלים החלטות?

  • מהם שלושת סוגי הדחיינות שעוצרים אותנו ואיך אפשר להתגבר עליהם?

  • מה עושים כשלקוח מחליט "לא להחליט"?

  • מתי כדאי לאסוף עוד מידע כדי להחליט, ומתי עודף המידע רק מפריע לנו?

  • ועוד

 

אחרי ההרצאה

  • מבינים מדוע אנשים מתקשים להחליט ואיך אפשר לעזור להם

  • לומדים איך אפשר להשפיע על לקוח לקבל את ההחלטה שטובה עבורו

  • משפרים את אופן קבלת ההחלטות שלנו

 

 

אורך ההרצאה כשעה.

 054-2443405 :טלפון

uri@simplydecide.co.il :אימייל

© כל הזכויות שמורות לאורי יהלום 2018  תנאי שימוש באתר   מדיניות פרטיות

  • YouTube - אורי יהלום
  • אורי יהלום בפייסבוק